********************************************************************

Let op: Workshop van 2 september gaat helaas niet door!!

********************************************************************

Op zaterdag 2 september 2023 organiseert kunstenares Annemie Gers de exclusieve workshop Vele handen maken één werk voor kinderen vanaf acht jaar en hun familieleden. In samenwerking met De Huijberg wordt een bijzondere middag georganiseerd bij het Wilhelmietenmuseum, waarbij kinderen en volwassenen samen één groot kunstwerk zullen maken.

De workshop wordt van 14.00 tot 16.30 uur gegeven. Het uitgangspunt van de workshop is het intuïtieve en creatieve proces van de kinderen. Ook de (groot)ouders, ooms en tantes, neven en nichten worden gevraagd om hun innerlijke kind de ruimte te geven en om samen na te denken over hoe vormen, de natuur en levende wezens ontstaan en in verbinding staan met elkaar.

De workshop zal bestaan uit een bezoek aan de tentoonstelling in het Wilhelmietenmuseum met een introductie van Annemie Gers. Vervolgens neemt Marjan Bosch van De Huijberg de groep mee voor een inspirerende wandeling door de tuin van de Broeders van Huijbergen, waarbij natuurlijke materialen kunnen worden verzameld. Met krijt- en leemverf en de verzamelde materialen wordt vervolgens een uniek kunstwerk gemaakt dat in het museum te zien zal zijn tot eind september.

Omdat er slechts plaats is voor tien personen, is aanmelden noodzakelijk. Deelname bedraagt € 7,50 voor kinderen en € 15,00 voor volwassenen. Aanmelden is mogelijk door een bericht te sturen naar dehuijberg@gmail.com onder vermelding van Vele handen maken één werk